Wtryskiwacze Mechaniczne
Regenerujemy i naprawiamy wtryskiwacze 1-sprężynowe do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn budowlanych i sprzętu rolniczego. We wtryskiwaczach 1-sprężynowych wymieniamy końcówkę wtrysków, przekładkę oraz grzybek popychacza. Regulacja wtryskiwacza 1-sprężynowego odbywa się na próbniku Bosch EPS100 lub Testmaster (ustawienie odpowiedniego ciśnienia otwarcia wtryskiwacza i odpowiedniej strugi paliwa wychodzącej z otworków końcówki wtrysku).
Wtryskiwacze 2-sprężynowe są stosowane w samochodach osobowych ciężarowych, maszynach budowlanych i sprzęcie rolniczym. W wtryskiwaczu 2-sprężynowym wymieniany jest kompletny zestaw wraz z przekładką. Regulacja dwóch ciśnień jest możliwa tylko przy użyciu stanowiska probierczego Bosch EPS 200. W wtryskiwaczu 2-sprężynowym bardzo ważne jest drugie ciśnienie które otwiera się przy 300-400 barach.
Wtryskiwacze Common Rail
Regenerujemy i naprawiamy wtryskiwacze Common Rail firm Bosch, Delphi, Siemens VDO oraz sprawdzamy wtryskiwacze Denso. Przed naprawą przeprowadzany jest proces mycia w myjkach ultradźwiękowych i weryfikacja zużytych elementów na mikroskopie cyfrowym. Po weryfikacji dobierane są oryginalne części. Następnie wtryskiwacz jest składany i regulowany. Testujemy i regulujemy je na urządzeniach Bosch EPS708, Bosch EPS815 oraz Hartridge CRiPC. Urządzenia te, spełniają najwyższe normy jakości stosowane w najnowszych modelach samochodów osobowych i ciężarowych. Od 2012 roku posiadamy autoryzację firmy Siemens VDO na naprawę wtryskiwaczy (wtryskiwacze Siemens VDO występują m.in w samochodach Ford, Volvo, Citroen, Peugeot).
Wtryskiwacze Piezoelektryczne
Wtryskiwacze piezoelektryczne firmy Bosch obecnie można poddać tylko weryfikacji i testowaniu. Testujemy je na stanowisku probierczym Bosch EPS708. Technologia naprawy wtryskiwaczy jest prowadzona w naszym serwisie od połowy 2014 roku. W wtryskiwaczu piezoelektrycznym wymieniamy końcówkę wtrysku, nakrętkę oraz generujemy nowy kod IMA.
Wtryskiwacze piezoelektryczne Siemens VDO mają technologię naprawy, która jest wykonywana w naszym serwisie od drugiego kwartału 2013 roku. Podczas naprawy wtryskiwacza piezoelektrycznego wymieniany jest zestaw naprawczy wraz z nakrętką. Następnie wtryskiwacz piezoelektryczny jest testowany i kalibrowany na stanowisku probierczym Hartridge CRiPC. Po teście wtryskiwacza, generowany jest kod producenta i protokół potwierdzający 100% sprawności.