Naprawa wtryskiwaczy

Samochody osobowe, Auta dostawcze, Ciężarówki
Maszyny rolnicze - Maszyny budowlane

Wtryskiwacze

Naprawa wtrysikwaczy

Wtryskiwacze Mechaniczne

Naprawiamy wtryskiwacze 1-sprężynowe do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn budowlanych i sprzętu rolniczego. We wtryskiwaczach 1-sprężynowych wymieniamy końcówkę wtrysków, przekładkę oraz grzybek popychacza. Regulacja wtryskiwacza 1-sprężynowego odbywa się na próbniku Bosch EPS100 lub Testmaster (ustawienia odpowiedniego ciśnienia otwarcia wtryskiwacza i odpowiedniej strugi paliwa wychodzącej z otworków końcówki wtrysku).

Wtryskiwacze 2-sprężynowe są stosowane w samochodach osobowych ciężarowych, maszynach budowlanych i sprzęcie rolniczym. W wtryskiwaczu 2-sprężynowym wymieniany jest kompletny zestaw wraz z przekładką. Regulacja dwóch ciśnień jest możliwa tylko przy użyciu stanowiska probierczego Bosch EPS 200. W wtryskiwaczu 2-sprężynowym bardzo ważne jest drugie ciśnienie które otwiera się przy 300-400 barach.

Wtryskiwacze Mechaniczne

Wtryskiwacz mechaniczny DELPHI

Wtryskiwacze Common Rail

Naprawiamy wtryskiwacze Common Rail firm Bosch, Delphi, Siemens VDO oraz sprawdzamy wtryskiwacze Denso. Przed naprawą przeprowadzany jest proces mycia w myjkach ultradźwiękowych i weryfikacja zużytych elementów na mikroskopie cyfrowym. Po weryfikacji dobierane są oryginalne części. Następnie wtryskiwacz jest składany i regulowany. Testujemy i regulujemy je na urządzeniach Bosch EPS708, Bosch EPS815 oraz Hartridge CRiPC. Urządzenia te, spełniają najwyższe normy jakości stosowane w najnowszych modelach samochodów osobowych i ciężarowych. Od 2012 roku posiadamy autoryzację firmy Siemens VDO na naprawę wtryskiwaczy (wtryskiwacze Siemens VDO występują m.in w samochodach Ford, Volvo, Citroen, Peugeot).

Wtryskiwacze Common Rail

Wtryskiwacz Common Rail SIEMENS VDO

Wtryskiwacze Piezoelektryczne

Wtryskiwacz Common Rail SIEMENS VDO

Wtryskiwacze Piezoelektryczne

Wtryskiwacze piezoelektryczne firmy Bosch obecnie można poddać tylko weryfikacji i testowaniu. Testujemy je na stanowisku probierczym Bosch EPS708. Technologia naprawy wtryskiwaczy jest przewidziana na drugą połowę 2014 roku. W wtryskiwaczu piezoelektrycznym będzie można wymienić końcówkę wtrysku, nakrętkę oraz wygenerować nowy kod IMA.

Wtryskiwacze piezoelektryczne Siemens VDO mają technologię naprawy, która jest wykonywana w naszym serwisie od drugiego kwartału 2013 roku. Podczas naprawy wtryskiwacza piezoelektrycznego wymieniany jest zestaw naprawczy wraz z nakrętką. Następnie wtryskiwacz jest testowany i kalibrowany na stanowisku probierczym Hartridge CRiPC. Po teście wtryskiwacza generowany jest kod producenta i protokół potwierdzający 100% sprawności.

Strona używa plików cookie. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na zapisywanie plików cookie na urządzeniu użytkownika.