Naprawa wtryskiwaczy

Samochody osobowe, Auta dostawcze, Ciężarówki
Maszyny rolnicze - Maszyny budowlane

Naprawa pompowtryskiwaczy

Samochody ciężarowe, Osobowe Autobusy
firm Bosch, Delphi, Siemens VDO.

Naprawa pomp wtryskowych

Pompy AdBlue, Common Rail, Elektroniczne
Mechaniczne, Rzędowe, a także układy Denoxtronic.

Wtryskiwacze

Wtryskiwacze Mechaniczne

Naprawiamy wtryskiwacze 1-sprężynowe do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn budowlanych i sprzętu rolniczego. We wtryskiwaczach 1-sprężynowych wymieniamy końcówkę wtrysków, przekładkę oraz grzybek popychacza. Regulacja wtryskiwacza 1-sprężynowego odbywa się na próbniku Bosch EPS100 lub Testmaster (ustawienia odpowiedniego ciśnienia otwarcia wtryskiwacza i odpowiedniej strugi paliwa wychodzącej z otworków końcówki wtrysku).

Wtryskiwacze 2-sprężynowe są stosowane w samochodach osobowych ciężarowych, maszynach budowlanych i sprzęcie rolniczym. W wtryskiwaczu 2-sprężynowym wymieniany jest kompletny zestaw wraz z przekładką. Regulacja dwóch ciśnień jest możliwa tylko przy użyciu stanowiska probierczego Bosch EPS 200. W wtryskiwaczu 2-sprężynowym bardzo ważne jest drugie ciśnienie które otwiera się przy 300-400 barach.

Wtryskiwacze Mechaniczne

Wtryskiwacze Common Rail

Wtryskiwacze piezoelektryczne firmy Bosch obecnie można poddać tylko weryfikacji i testowaniu. Testujemy je na stanowisku probierczym Bosch EPS708. Technologia naprawy wtryskiwaczy jest przewidziana na drugą połowę 2014 roku. W wtryskiwaczu piezoelektrycznym będzie można wymienić końcówkę wtrysku, nakrętkę oraz wygenerować nowy kod IMA.

Wtryskiwacze piezoelektryczne Siemens VDO mają technologię naprawy, która jest wykonywana w naszym serwisie od drugiego kwartału 2013 roku. Podczas naprawy wtryskiwacza piezoelektrycznego wymieniany jest zestaw naprawczy wraz z nakrętką. Następnie wtryskiwacz jest testowany i kalibrowany na stanowisku probierczym Hartridge CRiPC. Po teście wtryskiwacza generowany jest kod producenta i protokół potwierdzający 100% sprawności.

Wtryskiwacze Common Rail

Wtryskiwacze Piezoelektryczne

Naprawiamy wtryskiwacze Common Rail firm Bosch, Delphi, Siemens VDO oraz sprawdzamy wtryskiwacze Denso. Przed naprawą przeprowadzany jest proces mycia w myjkach ultradźwiękowych i weryfikacja zużytych elementów na mikroskopie cyfrowym. Po weryfikacji dobierane są oryginalne części. Następnie wtryskiwacz jest składany i regulowany. Testujemy i regulujemy je na urządzeniach Bosch EPS708, Bosch EPS815 oraz Hartridge CRiPC. Urządzenia te, spełniają najwyższe normy jakości stosowane w najnowszych modelach samochodów osobowych i ciężarowych. Od 2012 roku posiadamy autoryzację firmy Siemens VDO na naprawę wtryskiwaczy (wtryskiwacze Siemens VDO występują m.in w samochodach Ford, Volvo, Citroen, Peugeot).

Wtryskiwacze Piezoelektryczne

Pompowtryskiwacze

Pompowtryskiwacze

Pompowtryskiwacze

Naprawiamy pompowtryskiwacze (także EUI i PLD) do samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów firm Bosch, Delphi, Siemens VDO. Proces naprawy może obejmować: wymianę zestawu naprawczego, wymianę trzpienia dawki, wymianę końcówki wtrysku. Sprawdzamy uszczelnienia, regulację dawki oraz wykonujemy protokół kontrolny. Pompowtryskiwacze kalibrujemy i testujemy na urządzeniach Bosch EPS815, Hartridge AVM2-PC, tak aby spełniały normy Euro4 i Euro5.

Sprawdzamy pompowtryskiwacze firmy Siemens VDO.

Pompy wtryskowe

Pompy Wtryskowe Common Rail

Naprawiamy  pompy  wtryskowe  Common  Rail  firm  Bosch,  Delphi,  Denso oraz  Siemens  VDO.  Proces naprawy składa się z weryfikacji, doboru części, naprawy mechanicznej, sprawdzenia i testowania z protokołem. Weryfikacja jest przeprowadzana przez mechanika precyzyjnego, który wnikliwie ocenia stopień zużycia elementów. Następnie dobierane są odpowiednie części oraz wykonywana jest naprawa mechaniczna. Po wykonaniu naprawy pompy testujemy na stanowisku probierczym Bosch EPS815 i  drukujemy  protokół.  Na początku  2014 roku,  jako  druga  firma  w  Polsce,  zakupiliśmy  stół  probierczy Hartridge CRi-PC do testowania najnowszej generacji pomp wtryskowych Delphi DFP3 i DFP6. Montowane są one w samochodach marki Mercedes, Peugeot, Kia i Volvo. Hartridge CRi-PC może przetestować pompę i rozpędzić ją do obrotów jaki osiąga silnik (maksymalnie 6000 obrotów na minutę).

Pompa wtryskowa Common Rail

Pompy Wtryskowe Elektroniczne

Naprawiamy pompy wtryskowe ze sterowaniem elektronicznym (firm Bosch, Lucas, Delphi, Stanadyne, Zexel) do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn budowlanych oraz sprzętu rolniczego. Przed naprawą pompy wtryskowej weryfikujemy uszkodzone elementy. Po weryfikacji elementy uszkodzone wymieniamy na nowe. Podczas naprawy sprawdzamy stan zużycia części. Zużyte części wymieniamy na fabrycznie nowe. Po wykonaniu naprawy pompa jest testowana na stanowisku probierczym Bosch EPS815. Po przetestowaniu pompy drukujemy protokół z kalibracji.

Pompa wtryskowa elektroniczna

Pompy Wtryskowe Mechaniczne

Naprawimy pompy mechaniczne (firm Bosch, Lucas, Delphi, Stanadyne) do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn budowlanych oraz sprzętu rolniczego. Po wykonaniu naprawy pompa jest testowana na stanowisku probierczym Bosch EPS711 i Hartridge AVM 2-PC.

Pompa wtryskowa mechaniczna

Pompy Wtryskowe Rzędowe

Naprawiamy pompy rzędowe (mechaniczne i ze sterowaniem elektronicznym) do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn budowlanych oraz rolniczych. W pompach rzędowych wymieniane są sekcje tłoczące, zaworki ciśnieniowe i komplet uszczelniaczy. Po wymianie elementów i złożeniu pompy, pompa wtryskowa rzędowa testowana jest na stole probierczym Bosch EPS711, a następnie drukowany jest protokół kontrolny.

Pompa wtryskowa rzędowa

Pompy AdBlue

Pompy AdBlue Denoxtronic

Naprawiamy pompy nowej generacji AdBlue Denoxtronic firmy BOSCH do samochodów osobowych i ciężarowych oraz dostawczych. Naprawa pomp AdBlue składa się z trzech etapów. W pierwszym etapie sprawdzamy podzespoły według kryteriów fabrycznych. Następnie naprawiamy lub wymieniamy uszkodzone elementy. Na koniec sprawdzamy pod kątem poprawności działania. Naprawy przeprowadzamy na urządzeniach i oprogramowaniach firmy BOSCH.

W przypadku napraw pomp AdBlue należy zwrócić uwagę na czystość stanowiska, na którym przeprowadzamy naprawę. Wszelkiego rodzaju oleje oraz kurz mogą doprowadzić do uszkodzenia elementów Denoxtronic. Dlatego zakupiliśmy specjalnie do tego przeznaczony stół. Profesjonalne stanowisko, dedykowane właśnie regeneracjom pomp AdBlue, gwarancje prawidłowego wykonania naprawy oraz zabezpieczenia poszczególnych komponentów przed szkodliwymi czynnikami.

Pompa wtryskowa AdBlue

Pompy Oldtimer

Pompy Oldtimer

Naprawiamy i regenerujemy klasyczne pompy oldtimery oraz youngtimery dla modeli samochodów, które nie są już produkowane. Obecnie starsze modele samochodów należą do rzadkości, co sprawia, że stają się nie lada gratką dla miłośników motoryzacji i kolekcjonerów zabytkowych aut. U nas możesz naprawić niesprawną pompę do zabytkowego samochodu.

Pompa Oldtimer

Turbosprężarki

Turbosprężarki

Turbosprężarki

Naprawiamy turbosprężarki do samochodów osobowych i ciężarowych firm Garrett, KKK, IHI, Mitsubishi. Proces naprawy turbosprężarki może obejmować: czyszczenie, wyważenie, sprawdzenie szczelności, regulację ciśnienia oraz wymianę uszczelnień, mocowań, łożysk, układu wirującego. Posiadamy urządzenia firmy Schenck TB Sonio i TB Comfort - są to najlepsze i najnowsze (2014) urządzenia tego typu na rynku.

Sprawdzamy pompowtryskiwacze firmy Siemens VDO.

Strona używa plików cookie. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na zapisywanie plików cookie na urządzeniu użytkownika.